Inväntar sömn...

Väskan är packad o kroppen duschad :P haha...sitter här o inväntar att klockan ska bli efter 21 så att man kan bege sig till sömnlabbet...yes det är där jag ska tillbringa natten...halv tio ska jag vara där..o det tar en timme att få på sig alla sladdar o grejjer sa sköterskan idag när jag pratade med henne i telen...jiiisusss...då sover ju jag för länge sen var min första tanke...haha...

Min andra tanke var sen vid lunch när jag tog med mitt häfte till maten för att fylla i alla frågor dem behöver svar på att SHIIIT det här skulle jag läst för länge länge sen...för längst bak var två stycken sömnscheman som man skulle fylla i för 1 vecka vardera....hahaha fy fan jag hör fortfarande Camillas gapskratt hon får när hon ser detta samtidigt som mig innan jag ens hunnit öppna munnen utan sitter där med uppspärrade ögon o ser allmänt dum ut...HAHAHAHAHA jaja..det ordnar sig nog ändå..hoppas jag... :/

Nu ska jag skörda lite farmville :P haha innan det blir dags att styra mot sjukhuset...

Hej dåå...jag uppdaterar i morgon :)

Måste bara säga att jag är lite kär i Marilyn Manson...jag kan inte lyssna mig trött på honom..nää det går bara inte :P



Kommentarer
Postat av: Mr T

Hoppas det går bra och att du kan sova som vanligt, jag har gjort det och fick hjlp med en sk CPAP vilket är bland det bästa som hänt, var positiv i inte i början men nu kan jag inte sova utan min kamrat.



Sov sött å dröm blött ;-)

2010-04-06 @ 22:53:35
URL: http://www.notyet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0