Hav förtröstan

Fy förkylningen kryper närmre o närme inpå mig känner jag...luftrören gör ont på kvällarna, halsen på nätterna, o det svider bakom näsan på dagarna o huvudet känns tungt...men ändå så vankades det jobb idag o åka halvvägs ner till Sthlm för att plocka hem barnen...så nu är huliganerna hemma igen..o det första Amanda gjorde var att sno min mobil så nu har jag hennes som hon fick när hon fyllde år...gaaah den har inte T9 hur gör man då?????? :/ men jag hämnades genom att dra av henne toppen hon hade på sig som hon fått av mormor o slängde in den i tvättmaskin för den ska JAG ha i morgon :P haha och snygga örhängen kom hon hem med oxå..mm blir lite nytt för mig oxå när hon får nya saker :P haha

Tjohooo nu hittde jag T9 på mobilen..tack gode gud han finns där uppe!! :P

Nä det blir inte mycket skrivet ikväll känner jag för jag håller verkligen på att somna..dessutom så ser jag inte vart jag sätter fingrarna för rummet är alldeles svart....nu ska jag krypa ner i sängen där sällskap väntar... =)

Sussilull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0