Härliga Köpenhamn..

Vilken himla rolig helg det har varit....har ju varit i Köpenhamn..kl fyra i fredagsmorse gick bussen från Avesta och jag har nog varit konstant små/storberusad från det att ölen började säljas kl 11.00 på tåget...ja det gick ju inga flyg så åkte X2000..och vilken mrdröm det var...jag var grön i ansiktet av åksjuka...shit va dåligt jag mådde... :( men lyckades kompensera det med lite öl den sista restimmen så sen var man igång :P haha

Efter den efterlängtade lunchen så fick vi en 2,5 timmes guidad promenadtur...en jättekul guidvisning...det bjöds på Danska specialitér under resans gång...gammeldansk...lakritspengar...wienerbröd o röd pölser...o jag då som knappast är känd för min stora kissblåsa..o hade ju intagit en del öl blev ju så vansinnigt kissnödig under visningen så jag kunde knappast stå upp till sist så var ju tvungen att säga till guiden...så det kändes ju himla roligt att just jag gjorde ett avbrott i visningen för dessa 20 pers som ingick i gruppen så att jag kunde uträtta mina behov..haha..men jag är den enda i gruppen som kan skryta med att varit in på Kungliga Teatern o lånat deras toa :P hahahaha

Vilket himla härligt hotell vi bodde på..ett sååånt himla mysigt rum... :)

Lördagen var det hur kul som helst på konferensen..sen sprang vi ut på stan o letade kläder till middagen på kvällen..o tog en o annan öl :P

Idag har jag inte alls mått bra....som tur var så gick flygen så vi fick ta snabbaste vägen hem...så här sitter jag nu hur trött som helst o ska strax gå o sova...

Jag ska ladda upp lite foton från helgen o lägga in men det får bli annan gång...nu är jag alldeles för trött...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0