Good news

Jag kanske har glömt att berätta hur det gått med Amandas allergiprover..?

Det var bra nyheter..mycket bra nyheter :D

Proverna visade ingen allergi mot luftvägsallergen...dvs damm, mögel, hund, katt eller pollen...däremot så hade hon nåt högt värde i blodet...men det var strax under gänsen för att ha drabbats av atopisk allergi....så summan av kardemumman är i dagsläget: Amanda är inte uppenbart allergisk mot något men överkänslig mot vissa saker som vi inte riktigt vet vad...så hon har fått mediciner att ta för att lindra sin snuva o svidande ögon med som förhoppningsvis ska hjälpa...annars ska dem fortsätta utreda henne...vilket vi hoppas ska slippa :)

Läkarens svar kom med posten..adresserat till Amanda själv...hon ringde mig på jobbet denna dag o grinade o skrek i luren "Mamma jag är inte allergisk!!!!jag har fått brev från doktorn..."

Gumsan då, vad hon har oroat sig..





Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad glad jag blir :-)



Hälsa henne och gratta att ni får behålla tissemissarna.



Kram

2010-04-05 @ 09:54:58
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Therese

Gud så skönt för henne

2010-04-05 @ 12:47:26
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0