Blääk

Satan i gatan vad trött jag är idag....eller inte bara idag visserligen, det är jag ju alla dagar men idag är jag det lite extra....har en surmule till son som är ännu tröttare o vägrar göra allt man säger till honom...o dottern är väl inte bättre hon....jag har bestämt mig för att promenera till jobbet denna vecka så hon är pissed öff över det...åka bil är hennes grej liksom :P

Har hostat mig till vansinne i natt...fy fan jag verkligen fasar över om det skulle bryta ut nåt sjukt nu...har då verkligen inte tid för det...flyttar ju på fredag o sen nästa fredag blir det till att sätta sig på flygplanet..huuu jag ogillar skarpt att flyga...men ska bli riktigt skoj att komma iväg...vi har ju alltid så jäkla kul på våra resor :)

Nä nu blir det till att piska på barnen lite så vi kommer iväg...ha en bra (?) måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0