Trött igen...

Vågar ni sätta emot att jag inte kommer att komma ur sängen i morgon bitti?? haha har spelat mamma-match mot August i fotboll ikväll..och jaaa vi vann!! Trots Therese självmål.. ;P hahahaha Var riktigt kul att spela..var hundra år sen sist...jag kunde inte en enda regel men kul hade jag ändå :D haha

Var till massören idag..hon avrådde mig starkt från att spela fotboll ikväll...hahaha tur att hon inte såg mig...min rygg var inte i bästa skick....fick akupunkturfrön i örat som jag ska gnugga på en vecka..får se om det hjälper...sen ska jag tillbaka till henne o få en omgång massage igen...hon märkte vissa andra krämpor dessutom som jagh absolut INTE blev glad över,....fyyy fan när får man va pigg o glad egentligen???? :(

Ska sova nu...så jag är pigg i morgon...äntligen freeedaaag!!! Ska i morgon fm ta nya prover o det är absolut det värsta jag vet....jag har ju inget att sticka nålen i...o är man då spruträdd som jag är så våndas o svettas man saaataan dessa gånger...

Nä sov så gott hörrni så ses vi en annan dag!

Kram o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0