Torsdag

Nu äntligen börjar helgen kännas nära...är så jäkla trött o sliten så det ska bli riktigt skönt med helg!!

Drömde i natt att jag köpte mig en ny bil...tanken slog mig igår på jobbet att jag faktiskt kan göra det...kanske...men ska fundera lite till...laga den gamla eller köpa en ny? eller vaddå ny? Särskilt ny lär den väl inte bli men ny för mig .. :)

Igår kväll var det brännboll och grillning på jobbet...baklängesbrännboll....skitkul var det....fast om jag träffade bollen nån gång eller om vi vann är en annan femma..haha

Jag fick ta med barnen men det gjorde ju ingenting dem var ju fan bättre än va jag var så det var dem som fick skämmas över mig..hahaha..August hängde i Tony Rickardssons garage mest hela kvällen o försökte göra sig förstådd inför mekanikern (som är polsk?).. meeen..."ingen svenska, jakk prata engelska" sa han flera gånger...men det brydde sig int August om som fortsatte att babbla..på svenska..haha..

Idag känner man sig lite mörbultad....är trött så in i London och barnen är tusen gånger värre och det tjafsas och bråkas här hemma nu...suuuck...i helgen är det barnfritt så får se vad som hittas på då....jag funderar på att låsa in mig i gamla lägenheten och städa ur den så man får det tråkiga gjort...skulle ju va skönt att bli av med eländet...

Nä nu måste jag lägga i en växel o sätta fart här...

Ha en härligt bra Torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0