The night is coming..

Har varit hemma med Amanda idag..snorlisa Nr 1...förkyld....ikväll lyckades hon dra på sig feber...vi har bara fäjjat för fullt här hemma idag...blir sååå fiiint!!! Bla nya gardiner, tavlor o krukor har jag fått upp..najjs! :) Börjar trivas som fisken i vattnet här hemma nu.. :)

Nöjd är jag med håret fortfarande oxå..kors i taket!!! hahaha brukar ju alltid ångra mig efter två dagar typ..men nä inte denna gång...nu kommer jag nog förbli mörk ett tag...skönt att slippa den förbannat jobbiga utväxten man får när man bleker håret... :)

Nu ska jag hoppa i säng o drömma mig bort nånstans där det är varmt o soligt o har en massa snygga karlar :P

Ps..jag tänkte bara förtydliga lite att jag INTE fyllde år igår utan på SÖNDAG gör jag det...kom ihåg det ;) tihi

Hej o godnatt!!


Myspace Good Night Graphics






Kommentarer
Postat av: Therese

Bra att du förtydligar så man vet s ;-) Skönt att slippa färga utväxten hela tiden, och håret blir ju så slitet när man blonderar det. Ha en bra dag. kram Therese

2009-09-16 @ 08:30:48
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0