Sen kväll..

Shit va klockan har dundrat iväg...den har en tendens till att göra det för mig....jag brottas varje dag med klockan...hinner fasen ingenting om dagarna/kvällarna tycker jag..MEN det har jag fasen gjort idag!! :D

Jag har hållt igång i ett idag..hela dan...har fått iväg sista flyttkartongen nu..såå jäkla skönt..men vart sjutton ska jag göra av alla våra kläder???? Finns inte garderober så att det räcker till oss..jag måste verkligen fixa det i morgon...just nu ligger 98 % av våra kläder i min säng..o där hade ju jag tänkt att lägga mig om en kvart...så då får jag väl flytta över det till soffan eller nåt...

Barnen har varit som monsters idag..odrägliga...svurit o skrikit o slagits konstant idag...efter middagen var jag på ett jävla humör så då var jag inte att leka med....men sen när jag fick ett mess av Therese att kolla min mail o där få se ett par nya headers till bloggen som jag kunde välja mellan blev jag sååå jäkla glad!! Snacka om att läsa tankar....jag har velat haft en ny en tid nu men inte kommit mig för att fråga... :) tihi Visst är den snygg!! :P Tack Therese!!! :D

Jag har gjort rätt många nya små förändringar i mitt liv på sistonde...och det känns så jäkla bra...ut med det gamla o in med en massa nytt!!! :)

Nu ska jag slänga iväg kläderna och hoppa jämfota i säng...

Sov gott!!

Puss o godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0