Saknaden är stor...

Känner mig såå ensam....jag brukar inte ha den känslan men den här helgen känner mig ensammast i hela universum typ...är barnfri...brukar tycka det är rätt skönt med dessa helger...men den här veckan har jag näst intill försökt övertala mina barn att stanna hemma i helgen....eftersom dem oftast absolut inte brukar vilja åka till sin far så trodde jag det skulle bli lätt att hålla dem hemma men där fick jag tjii....dem åkte igår o kommer hem i morgon....o jag sitter ensam hemma i min nya stora fina lägenhet...

Äh ska försöka ta mig ur sängen nu...snyta ur min täppta näsa (onödigt vetande)...äta frulle o sen fortsätta fixa här hemma o tömma gamla lägenheten så man kan städa ur den o aldrig behöver sätta sin fot där nåt mer...men jag har ett tungt huvud idag...förkylning på G??

Ha en skön lördag!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0