Roligast på länge...

Jisses va jag skrattat ikväll....blev överbjuden till grannarna på middag...åt tacos o drack vin...gooottt vin var det....dyyyrt var det oxå....nu pratar vi inte om hundra kronors vin..inte om tvåhundra heller...inte trehundra heller för den delen... ;) och Therese skulle "leka" duktig på viner (haha) och började lukta i sitt glas...och då hör jag ett gurgel från hennes håll och jag tittar upp och hon börjar hosta o torka sig om näsan o brister ut med "aaaj fan va ont det gör upp i hjärnan!!" hahahaha jag skrattar på mig nu när jag skriver det här...blir ju så klart inte samma sak som att fått se detta live...men när hon skulle suga in lukten i näsan så doppade hon näsan för djupt i glaset och drog in vinet upp i näsan....HAHAHAHAHAHA det var fan det roligaste jag varit med om på länge!!!

Sitter här o är så där spymätt..tacos, vin, kladdkaka med grädde o ost o kex har jag tryckt i mig...gooott!! Sen såg vi en skitabra film...men jag vet inte vad den heter..men bra var den iaf :)

Jag har rensat här hemma och fick bort de sista kartongerna med prylar...gick sen över till gamla lyan o upptäckte ett par skåp i köket som inte var tömda så nu är det fullt i hallen här igen..suuck..det verkar aldrig ta slut...men skönt ändå att det börjar minska...ska försöka städa ur den nästa helg så jag är kvitt den där sen...kan lämna den porten bakom mig liksom..

Usch jag är så trött så jag ramlar av stolen snart..fast jag sov till halv tio i morse...ahhh va skönt det var!!

Ska lägga mig o sussa lite nu....

Sov gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0