Redan rastlös....

Att va hemma från jobbet är inte riktigt min grej....jag är ju sån som släpar mig dit hur illa jag än mår..(både på gott o ont) så när barnen blir sjuka o jag tvingas att va hemma så blir jag oootroligt rastlös....jag har ju visserligen massor att göra hemma...men när det bara är ett av barnen som är hemma o man ändå måste gå upp på morgonen för att hjälpa det andra så känns det liksom som "nu är jag ju ändå upp så kan jobba..." hade ju varit en sak om man fick sovmorgon på köpet..men icke....

Amanda är tokförkyld idag så får hålla sig inne...jag tänker lägga mig o vila lite...eller nåt...har en stoooor klädhög som jag ska försöka ta mig an...men det är ju då garderobsproblemet..har ju ingenstans att göra av kläderna....suuuck....

Nu ska jag förhöra Amanda på sina engelska glosor...bara för att hon är sjuk ska hon väl inte slippa undan skolan :P

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0