Humor

Så här kul hade vi idag...



Tyvärr så försvann allt som jag spelade in o detta var det enda som blev kvar..men kan säga att jag höll på att skratta på mig åt Therese roddning....Therese Special har jag döpt den till...

I övrigt så hade vi en toppendag...bjöds på mycket skratt..men inga gäddor...o det var ju liksom därför man gick upp så där tidigt i morse.....jaja man får va glad för det lilla..hade ju iaf godis o kakor med.. :D

På kvällen kom en stor överraskning...mor o far fick för sig att åka från Sthlm o hälsa på oss här i Dalarna..dem kom vid sju-tiden o åkte vid halv tio igen..haha vilka ryck :P

Här bjuds på lite foton från dagens sjövistelse.. :)


Typiskt tjejigt o knäppa på sig själv va!!?? :P haha




Mitt sittunderlag låg helt plötsligt i vattnet o flöt... :S




Therese special..bakofram-rodd... :P hahahaha



Våra värsta konkurrenter... ;P







Såna här fiskar hade vinnarna fått...man är rätt glad att man inte fick några faktiskt..vilka monster... :S hahaha




Mormor o Amanda myser <3




Nu ska jag kika färdigt på speedwayen o sen sova så jag är utvilad till IKEA i morgon :P

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Här ser jag två som verkligen myseeeer, både ett mormor freak och ett Amanda freak!

2009-09-27 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0