En stund för mig själv

Sitter o kikar på när August är på innebandyträning...rätt skönt att sitta här ensam uppe på läktaren...tur jag har datorn med mig ;P haha

Har varit en jobbig dag på jobbet....visserligen är alla mina dagar på jobbet hektiska..men mitt öga mår inte så bra..egentligen mår jag nog inte så bra över huvud taget..kan inte ta på VAD som inte känns bra mer än att jag är pisstrött o har skavsår (??) i ögat o känner mig allmänt off...jag tror att hela mitt kaotiska liv börjar komma ikapp mig...

Jag längtar till löningshelgen...haha ja jag vet att det är ett tag kvar...o ja jag har pengar kvar...haha...men då är det ett par roliga saker som händer...dels god mat o dryck på fredagen..sen fisketävlingen på lördag...som jag för övrigt drömde om natten till igår...var fan inte nånting som var normalt i den drömmen..hahaha...o sen på söndagen laddar vi för en dag på Ikea...DÅ blir det äntligen en ny sänggavel...en svart ska det bli..tror jag..har inte riktigt bestämt mig än...får hoppas att Therese kan vara smakråd åt mig då ;)

Nä nu måste jag nog skörda lite.. ;P haha

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0