Det snurrar i min skalle

Shit va svårt jag har för såna som tror allt gott om sina barn..som inte kan erkänna att även dem har sina skavanker ibland....hur svårt kan det va liksom??

Har varit på klassmöte idag...diskuterat hur Amandas klass ska få ihop FEMTIOTUSEN spänn till en resa..shit va stålar...50 000....blir till att sälja många salamin o strumpor det..japp för det är just vad dem ska göra...haha..säg till om ni vill köpa! :D

Guud jag är så trött så jag trillar av stolen snart...måste sooovaaaa...

Goodnight!!

The Only Ones




Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaaaaa, måååångaaa strumpor blir det = ), men jag kan ju köpa ett gäng till Nicke för han "äter" som sagt var strumpor, ( konstant hål i alla jämnt)!

2009-09-22 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0