Dan före dopparedan...

Gaaahhh är så mycket jag skulle vilja skriva...tankar flyger omkring i huvudet men när jag väl sätter mig här framför datorn så tar det stopp...tvärstopp...är ju inte allt jag kan skriva om och börja skriva så att andra inte förstår vad jag skriver om orkar jag inte....så får prata med mig själv här innanför mina väggar så jag får ut det ur huvudet iaf...

Jag måste visa vad jag köpte i morse....sååå jävla fuulaa...men jag är såå frussen om mina fötter jämt här hemma så kunde inte låta bli...dem är sketasköna!!! :) hahaha håll med om att dem är fulast som finns ;P



Köpte även flytväst till August idag så vi kunde ta en tur på sjön...var meningen att vi skulle tömma sjön på fisk men vi lyckades bra med att rensa den från ogräs o skit istället...spana in ankaret nedan...en hel del sörja på det när vi drog upp det...hahaha





Sååå stor var den... :P haha







Grannen nedanför har fest ikväll o spelat grymt bra musik hela kvällen...men jag tycker inte om att dem har kastat upp stenar på mitt fönster...borde egentligen gå ner o fråga va dem vill.. ;P haha säger jag halvkaxigt.. ;)

Nä nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och trängas med Amanda..i morgon är det miiin födelsedag o antar att jag kommer väckas tidigt..August kom tidigare ikväll med ett paket i handen och frågade vart han kunde lägga det..finns ju liksom ingen gran som till julen påpekade han..haha..han sa att han o Amanda ska sjunga o ge mig frukost på sängen i morgon.. :D

Kram o godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har fått många fina paket och massor av kärlek. Kram

2009-09-20 @ 17:24:46
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skriv av dig skiten, det är det enda som hjälper i längden.

2009-09-20 @ 19:13:24
Postat av: Marie

Sv; Nja inte så lätt att skriva av sig vart som helst...får skriva av mig på ett papper för att sen slänga det eller nåt... :)

2009-09-20 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0