Boborordode egogenontotloligogenon sosovova nonu...

Vet inte om jag håller på att försöka att vänja kroppen vid att kräva mindre sömn eller nåt....kan fasen inte lägga mig i tid...hur gör man för att varva ner på kvällarna????

Lurade mina kära arbetskamrater idag..hehe...dem kände inte igen mig i min nya hårfärg o trodde det var nån ny som satt vid mitt skrivbord...men det var ju bara jaaag!! :D Alla tyckte håret var fint förutom kära Carina..."fnys o grymt...nä det ljusa ska du ha" sa hon o ryckte lite i det för att se vilken ton på färg det egentligen var...hahaha...

Det fanns även en som ville förstöra min dag men det är en annan story... ;)

Har fått min första (förhoppningsvis inte min enda...) födelsedagspresent idag...eller rättare sagt två stycken...Therese o Magnus kom o sjöng för mig idag... :D Har klagat vid ett tillfälle att jag måste skaffa mig två höga krukor till köksfönstret...o det var just va dem hade köpt till mig...dem passar PERFEKT hos mig!! :D




Har hämtat en tv till Amandas rum idag...men ändå så hamnade hon bredvid bror sin o kollade på fullisarna på "Färjan"...




Nu ska jag byta profilbild på fäjsbook sen krama kudden...

God natt allesammans!!

Kraminsar


Kommentarer
Postat av: Therese

VAdå fyllde du också år igår????? Grattis i såna fall :-) Kram

2009-09-15 @ 10:45:06
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0