Bara tvungen...

Igår hade jag ju försökt att lägga ut en filmsnutt för att visa hur kul vi hade under fisketuren..tyvärr så förstörde jag hela jäkla filmen jag hade spelat in o fick bara med slutet...sen visade det sig att jag hade spärrat filmen så ingen kunde se den..sååå jag är ledsen Therese..men jag var bara tvungen att häva spärren på Youtube så även ni andra få dra lite på smilbanden åt mitt flabbande...Förlåååt Therese...hahaha :P

Håll tillgodo...jag hade ont i magen efter Therese bak-o-fram-rodd och allt som hon drog upp från botten med årorna.. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Den bjuder jag på ;) Även om det inte syns så mycket av det roliga så hörs det ju i alla fall att vi har roligt :D

2009-09-27 @ 22:29:09
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; jaaa det var så jäkla kul...jag skrattade så jäkla mycket så jag tryckte på fel knapp o filmen försvann.. :( fy fan nu börjar jag skratta här för mig själv...hahahahaha

2009-09-27 @ 22:34:56
Postat av: Susanne

Ja, tång och sjögräs verkade det finnas gott om i alla fall = )

2009-09-29 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0