Andra andningen

Så där ja..nu har jag laddat batterierna med lite mat i magen :) Tog mig iväg till macken för att hämta ett paket från H & M...men jag blev besviken..var ju "bara" Amandas jeans i paketet....sen in i mataffären o handlade fyra kassar med lite gott :P Nu sitter jag i soffan o kollar Doobido (stavning??) på tv...vilket skitprogram!!! Stängde nyss av filmen "Traffic"..var svårt att hänga med när jag samtidigt satt o skördade mina saker på Farmville...gahahahahaha ;P

Nu ska jag hitta på nåt att göra...typ hänga tvätt...ja men gud vilken kulig fredagskvälls syssla... :S





Kommentarer
Postat av: Therese

Ja men gud vilken tråkig kväll det har varit. Vi är ändå två som kan prata här men nej skit tråkigt har vi. Så jävla tråkigt att man inte ens blir trött och vill lägga sig. Jaha nu har jag ju fördrivit tiden några sek genom att kommentera ditt inlägg. Nu ska jag tråka vidare här. Fy fan va tråkigt.

2009-09-04 @ 22:31:35
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0