Vinterfan

Tittar ut o där lyser frosten mig rakt i ögonen...jag ogillar skarpt vintern...tycker den är rätt onödig..jag är en sommarmänniska och har alltid varit det och förstår mig inte på vintern...ingen idé att ni försöker säga till mig "men vintern har sin charm den oxå..o nä inte sommar året om" för sånt biter inte på mig...joooo jag vill ha sommar året om...och nej vintern har inget positivt..inte vår eller höst heller...fast vintern är värst...

Ahhh jag älskar sommaren..att bara kunna sätta på sig några tunna kläder o skor o bara gå rätt ut i solen....(eller regnet snarare....) eller ut o sätta sig på balkongen för att få några minuters sol i ansiktet o samla lite energi..myyys... på vintern så har man hela hallen full med kläder o skor...och det är ett helt projekt att få på sig och barnen hela kitet....och halt är det...och snöigt överallt...o det tar barnen med sig in i hemmet så man förstås trampar i det.....o mörkt är det...Näää fram för mer sommar till Sverige tack!!!

Det är va jag tycker, ni andra får tycka va ni vill!! :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller med dig till viss del. Alla dessa kläder tjockt och bylsigt sen mörkret, nej fy. Men tar man på sig barnasinnet som jag har börjat göra om vintrarna då kan det kännas rätt ok. Jag ska ta med dig ut på lite däckåkning så ska vi ut och pimpla och angla sen ska vi gå långa promenader i mörkret :P Hur tycker du det låter???

2009-10-01 @ 08:19:11
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varm choklad och smörgås i en snödriva eller kanske i en snökoja :P det ska vi nog ordna. Men bara om du hjälper till att bygga? :D

2009-10-02 @ 07:55:22
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Varm choklad och smörgås i en snödriva eller kanske i en snökoja :P det ska vi nog ordna. Men bara om du hjälper till att bygga? :D

2009-10-02 @ 07:56:06
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0