Stora dagen

Har en stor kille här hemma nu...för drygt en timme sen för nio år sen så kom han till världen..världens bästa August!!! :)

Gick upp tidigt i morse för att sjunga för honom...först tog det en stund för mig att hitta alla presenter som han skulle få...fick lite smått panik när jag sprang runt o letade o inte hade en tjusning om vart dem kunde va...sen kom nästa grej...Amanda skulle absolut INTE upp o sjunga för storebror...jag ruskade om henne o sa att du måååååååsteeeeeee...AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH skrek hon rakt ut...båda låg i min säng o att han inte vaknade redan då är ett under... :S

Kan meddela att det var en August som blev superglad när han öppnade det sista paketet...det stooora paketet..han har ju tjatat om ett sånt spel i ett år cirkus nu...haha :D






Jag var en stund på jobbet idag..kändes bra att va på stället på sätt o vis...men samtidigt så inföll sig en känsla hos mig som sa någonting helt annat.. :(

Fick mig en kvällspromenix ikväll...känns skönt för kropp o själ att komma ut i höstluften och få in ny frisk luft i lungorna...

Måste Nelly Furtado va så jävla snygg förresten??? ;P haha

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Magnus Hast

Jag ser att Amanda har datorn i högsta hugg hahaha:)

2009-10-05 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0