Städa bör man...

Idag är det städdag...tjoooohoooooooo va...trrrrrrrrrisssssssssssst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men det bör man ju göra emellanåt....inte för att jag har så värst stökigt..men det ligger lite här o lite där o sånt irriterar mig till vansinne....så idag blir det till att sätta barnen på att städa sina rum o jag på det övriga innan det vankas kalas i em hos Isac som fyller hela "handen utan tummen" som August sa när han fyllde 4 år...småpluttar...var ju ett tag sen August var 4 år visserligen..men han är en småplutt för mig fortfarande.. :) haha stackarn.. ;P

VAr det nån som såg körslaget igår? eller var det fotbollen som lockade er..? ;) Av en händelse så satt jag o tittade på det.. =) och jag kan fan inte mig förstå hur Andreas Lundstedt kunde åka ut...hans kör sjöng Pokerface o var fan bland de bästa...nä skandal så nu tänker jag inte titta på det där nåt mer... ;P

Nä nu ska jag ta tag i disken som ropar...

Hejhej ha en skön Söndag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Martin o jag blev oxå chockade, Andreas kör var ju fan bäst!!

Själv storstädade jag Martins skrivbord igår och slängde massor (dock utan att han såg på förstås), så han blev lyrisk efteråt och sa: "-nu kan man ju sitta här och rita". Som ni förstår har det ju inte gått tidigare = ).

2009-10-11 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0