Peptalk med mig själv...

Snacka om att det funkar att hela tiden hålla igång med nåt....håller tankarna borta från det onda....har bakat hela kvällen så August ska få hembakt till sin födelsedag  morgon...dock så kom barnen hem idag och dem brukar inte va så där jätteroliga i sitt humör när dem anländer så har jagat o bråkat med dem emellan bakningarna...men när allt kakbak är slut..o barnen har somnat... o lugnet o tystnaden infinner sig, så kommer även tankarna o känslorna...det där som jag har så lätt att förtränga i vanliga fall...det väller upp o över...det tynger mig riktigt ordentligt...mina beteenden tynger mig...o att bli stressad över sitt beteede är rätt så...stressande!!!! DET HÄR ÄR INTE JAG!!! Faaan så frustrerande det är..pisshelvete rent ut sagt!! Ge mig mitt gamla vanliga jag tillbaka nu!!!

Nä orkar inte mer idag, dax att säga hej o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0