När katten är borta dansar råttorna på....

Idag skulle jag verkligen skriva av mig en massa..men jag kan inte...jag bara undrar hur oambitiös man kan tillåta sig bli och varför gör man det...???

Idag är en sån där dag då jag bara kan sova sova sova...tröttheten tar inte slut...släpade mig upp lagom till lunch som jag intog med Frida på Älvan... :) Mitt minne skulle jag verkligen vilja göra någonting åt...det är inte vad det en gång har varit..har för första gången i mitt liv pratat med en psykolog idag...och efter det kom jag på att det borde fasen varenda människa göra någon gång i sitt liv...för nej man behöver inte vara psykiskt kocko för att prata med en sån..alla har vi saker vi skulle behöva prata av sig med någon expert om...som förstår vad man menar..som inte bara försöker va nån besserwisser och har varit med "om samma sak fast dubbelt så mycket" utan som ser opartiskt på saken...nästa vecka ska jag besöka henne på nytt efter mitt läkarbesök...:) 

Ett besök till Jysk hann jag med idag oxå...o där hittade jag en födelsedagspresent till Amanda..häärliigt!! :)

Har även bakat äppelkaka o bjudit grannarna på och målat rosa naglar på lilla Isac....han fick välja vilket han ville ur min nagellackslåda och valde rosa.... :P hahahahahaha sötis!! :)

Nä nu ska jag fortsätta att kolla på dessa huliganer som är på tv...fy faaan om man får ett sånt barn.. :S

Näää men faan nu slutade programmet..ojsan var klockan så mycket... :S

Hejhej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0