Ljuset i tunneln

Vilken härlig dag det har varit idag...Fru Hast kom över på lite lunch...god Thai blidde det... :P Sen tog vi barnen o stormade badhuset...ja det blir fasen storm varje gång vi är där...det går gäss på havet...hade lika roligt som vanligt i stora rutschkanan....den lilla hade dem tagit bort..av nån anledning..haha..men det hindrar ju inte oss från att hitta på galenskaper...nejnej..det fanns ju andra leksaker i vattnet...hehe

Har legat i soffan hela kvällen o kollat idol...Marriette är verkligen snygg o bra alltså...nästan så man börjar överväga att bli lebba....höhö skoja bara :) men håll med om att hon är vacker att se på!? fast hennes hår luktar nog skunk tror jag...

Halleluja jag känner mig piggare än va jag gjort på länge...är glad att jag har de bästa grannar som finns...som dragit iväg mig på skridskoåkning, bad, promenader etc dem här dagarna...hade inte dem gjort det så hade jag nog suttit/legat innanför dessa fyra väggar o sovit o levt som en zombie...

Nä nu ska jag släcka ner alla ljus o ta o lägga mig...o baske den som vaknar mig i morgon som Reza (hette hon så??) sa på Idol ikväll... ;P haha

Godnatt o kramis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0