Laddad och redo

Jag känner mig verkligen uppåt igen...vändningen kom igår...då märkte jag en markant skillnad...visserligen har jag kännt det hela helgen men igår kunde jag liksom "ta på det"....det behövdes inte mycket till för att jag ska känna skillnad...så dåligt som jag mått (går inte att beskriva så att folk förstår tror jag) så behövdes det bara liiiiite för att det skulle bli en stooor skillnad hos mig....minsta lilla bra:iga känsla får mig att må suupeeertoppen liksom...och fortsääätt sååå tack!!

Nej jag äter absolut inga lyckopiller eller några andra mediciner förutom min levaxin för struman för den som undrar..jag var aldrig deprimerad i botten utan jag kände mig bara slut som människa o DÅ är det väl icke så konstigt att man blir dämpad...

Känns great helt enkelt!! Måtte det bara fortsätta så här nu... :)

Ha en underbar Måndag....den dag jag avskyr mest på hela veckan känns idag rätt okej...ser fram emot att träffa alla på jobbet...utan dem skulle mitt arbete inte va lika kul.. :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad härligt att det börjar vända, hoppas du får en bra dag, trots att det är veckans tråkigaste dag, blä för måndagar! Kram kram!

2009-10-12 @ 06:45:49
Postat av: Therese

Skönt att du mår bättre ;)och ännu bättre ska det bli:P

2009-10-12 @ 18:06:10
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0