Happy Saturday

Igår var precis en sån där dag som jag längtat efter lääängeee...hur lugn o skön som helst....August åkte till sin pappa i fredags o kvar var Amanda hos mig...vi låg o drog oss på morgonen o det var såå jäkla skönt!!! Idag har hon haft kompis från Sthlm här..vi tog en sväng ner på stan..jag köpte en top...eller tre rättare sagt men ska lämna tillbaka två...eller en iaf...den ena ska Amanda få...jag köpte dem ju på barnavdelningen...hahaha :P

På kvällen var det lite tjejträff hos mig..hela natten lång.. =) vi drack bubbel o vin..o åt tills vi sprack :P



Korv är gott.. ;P
 


Här var det tydligen nåt spännande som jag inte fick se.... ;) haha





Sååå liten....



Therese skulle prova mina "häx-droppar" som man kör upp i näsan så nästäppa släpper...gahahahahaha va vi skrattade sen när både hennes näsa o ögon inte kunde sluta rinna......




Summan av kardemumman är..En toppenkul kväll med galna vänner! :)

Nu ska jag borsta gaddarna....

Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0