Mänsklig hälsokatastrof??

Fy fan va svårt det är att bestämma sig i vissa lägen....bestämma över sina barn o deras hälsa..pratar om svininfluensan..vaccinera eller vaccinera ej...that's the question...tidigare var jag helbestämd över att man så klart ska vaccinera sig...kanske inte bara för att man själv inte skulle bli sjuk, utan för att va solidarisk så att man inte smittar sjukan vidare till dem svaga o utsatta...August är i en sån riskgrupp...med sin astma...min mamma är i sån riskgrupp...pga nedsatt immunförsvar efter cancern...

Men hur jäkla sunt är detta vaccin då??? och hur kraftig är svininfluensan egentligen? Och tänk OM det inte blir/blev det utbrott som befarades men staten och myndigheter inte kan kliva tillbaka några steg nu och säga sanningen pga ekonomiska och politiska skäl...tänk om det bara är så att massvaccinationen är ett svepskäl för masstest av nya experiment vaccin..

Många tänk om denna lördagskväll...

Här är ett urplock av de biverkningar som kan uppstå av huvudingrediensen som ingår i kommande massvaccinationer...

Fibromyalgi
Lymfadenopati
Utslag
Fotokänsliga hudutslag
Malar hudutslag
Kroniskt trötthetssyndrom
Kronisk huvudvärk
Onormalt håravfall
Icke läkande hudskador
Aphthoussår
Yrsel
Matthet
Minnesförlust
Epileptiska anfall
Humörförändringar
Anemi-thyroideffekter
Anemi
Förhöjda ESR (röd blodkropp sänkningsreaktion)
Systemisk Lupus Erythematosus (SLE)
Multiple skleros (MS)
Amyotrofisk lateralskleros (ALS)
Vita fingrar (Raynauds sjukdom),
Sjögrens syndrom SS (kronisk autoimmun sjukdom),
Kronisk diarré,
Nattsvettningar,
Låggradig feber.
Neuropsykiatriska problem

Jag låter mig inte påverkas av hur ANDRA tycker, tänker eller kommer att göra, utan jag läser på, läser på, läser på.. och en dag så hoppas jag att jag tar ett beslut som jag slipper ångra...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0