Sjukt läge...

En natt med ett hostigt barn o ett annat med näsblod som vägrade ge med sig..o på det egna luftrör som gjort sitt och skulle behöva bytas ut...har varit en jobbig natt...Amanda sover för fult fortfarande och August spelar tv-spel...jag tänkte kolla klart på sista Johan Falk filmen som jag inte orkade se slut igår kväll...ja blir mao en trist hemma-dag...känns ju inte helt bra när jag vet hur mitt skrivbord på jobbet ser ut... :/

Ja det är ju inte bara mina luftrör som strejkar idag...har en kropp som skriker aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjj så fort jag rör mig pga boxningen igår...när jag vaknade i morse o försökte känna efter så kändes det ingenting så glatt o käckt skulle jag hoppa ur sängen men det var ju bara att glömma...magmusklerna sa ifrån rejält...haha shit pomfritt va jobbigt det var igår..mjukstart..vad är det liksom??? men skitkul verkligen....sen att tränaren säkert tyckte att jag var ett hopplöst fall är ju en annan sak ;P haha

Nä nu ska jag läga mig tillrätta i soffan o kika på film...

Kram




Kommentarer
Postat av: Therese

Trist att barnen är sjuka, hoppas dom kryar på sig snart och att dom slipper knorr och tryne :-) Boxning vill jag också börja på! När var hur??? Tell me :-) Kram

2009-11-17 @ 09:19:43
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hoppas du kommer igång nu så du kan gå minst 2 ggr i veckan och träna, det ska nog ge resultat både muskel mässigt och på vågen ska du se!

Jag håller med, det är dö boooring att vara hemma med sjukt barn, har själv blivit snorig nu också = (

2009-11-17 @ 10:58:59
Postat av: Therese

Jag kände inte heller nått i morse och det kändes riktigt bra när jag gick i morse men när jag skrattade i skolan då kände jag att fan det finns muskler där bakom allt fett :P Nu på kvällen känner jag mer i armar och ben. Imorgon kommer det ;) Det var riktigt roligt i alla fall. Tråkigt bara att vi inte kan komma iväg som vi vill :`(

2009-11-17 @ 18:03:02
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0