Redan måndag??

Helt jäkla otroligt att det redan är måndag igen...vart tar helgerna ivägen någonstans egentligen??? Två snabba dar så är det jobb igen liksom...

Helgen var iaf hur trevlig som helst..Katrin kom upp på besök o vi tog oss till Elsas i Norberg o åt goda bakelser i lördag...jamjam....o igår kom Magnus..mojs mojs :)

Om ett par timmar ska jag på hjärtröntgen...är en aning nervös över det...brukar inte va nervös inför olika undersökningar men hjärna o hjärta är ändå hjärna o hjärta liksom..o dem sakerna vill man inte ha nåt fel på...hjärnan har jag aldrig undersökt o det är väl en jävla tur det...antar att det skulle va en utmaning för experterna att ta sig an ;P höhö

Nu ska jag fixa mig o göra frulle o väcka de små söta...i kväll är det boxning igen...tjooohooo äntligen!! Blir inget den här onsdagen heller för ska lägga mig under nålen igen.. :P

Trevlig måndag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0