Rätt nöjd med livet trots tillfällig ensamhet..

Sitter här i min ensamhet i en stor tom säng inlindad i min nyinköpta filt o kollar på Idol...det är den stora skillnaden mot att vara hemma hos mig...här kan man titta på tv från sängen....inte riktigt min grej egentligen...i sängen ska man sova ingenting annat ;) men det är lite synd om mig o då får man ligga i sängen o titta på tv...har pulat i mig ipren o nässpray...mår inge vidare...men lyckades som så många andra ikväll spendera kvällen på Ikea...inte varje dag man får nöjet att åka dit alldeles allena så det var riktigt skönt...men som sagt...det var ytterligare ett par besökare där...och Herreys uppträdde...öh lever dem ännu? ;P

Jag köpte matta, filt, småbord, stol, ljus ljus ljus ljus o åter ljus...o blommor o krukor till Magnus så han blir säkert glad när han anländer hem från hockeyn lite senare...som om han ens kommer märka det.. .;S hahahaha jag tycker iaf att det blidde fint :D

Nä nu ska jag ta fram godispåsen o dra åt filten o kolla på när Mariette åker ur Idol ikväll..för det är vad jag tror att hon kommer...vem tror/trodde ni skulle åka ut? Berätta!! :)

Kramis på er!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Tyvärr får jag nog säga som du att Mariette åker ut. Men vi har ju Calle kvar ;)

2009-11-27 @ 21:18:08
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0