Pinsam-tv

Kunde inte låta bli att titta på kåt bonde söker ännu kåtare fru ikväll...fyyy faan vilket pinsamt program...jag kan verkligen bli generad över vissa tv-program o detta är ett sådant...då jag sätter upp händer framför ansiktet o kikar lite försiktigt mellan fingrarna...o så byter jag kanal..vartefter jag byter snabbt tillbaka igen för att jag inte kan låta bli att kika...haha..huuu jag ryser..nä det var nog både första o sista gången jag tittade på det...

Var med August så han fick vaccinering mot grisflunsan idag...stackarn hade så jäkla ont i armen ikväll så fick peta i honom ipren o bädda ner honom i min säng...så ska nu krypa ner bredvid honom..o som vanligt åker man väl på både en o två sparkar av honom...

Saknar Magnus massor..hade behövt hans närhet ikväll...

Sov gott allesammans!
Kram



Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahahaha guuuud vilken lögn. Klart du kommer kolla på kåt bonde söker ännu kåtare fru igen ;)

2009-11-11 @ 22:25:10
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha så där sitter jag också och tittar, mellan fingrarna, och ibland är jag tvungen att gå ut ur vardagsrummet för det är så pinsamt. Allra helst den där som bor hemma hos mamma (har inte lärt mig namnen) Men självklart tittar man igen :-)

2009-11-12 @ 08:45:39
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0