Pinans dag

Var till tandläkaren i morse o lagade min trasiga tand som jag bet sönder i förra veckan...min tandläkare kommer snart kunna gå i pension o leva gott resten av sina dagar på alla pengar jag lagt ut hos honom....en sak jag tänkte på idag hos honom var vilka gigantiska sprutor dem använder för att bedöva...är ju meterlånga... :S Men återigen så lyckades jag somna till hos honom....skön avslappning :)

Ikväll var det dax för nålbesök nummer 2..fast i trevligare former...eller njä det var det väl inte kanske...fyy satan va ont detta besök gjorde...hade mer än gärna lånat tandläkarens bedövningsspruta till detta...hahaha..jag svettades o pep..pep o svettades...åjade mig som sjutton...

Ska bygga ut min tribal bak i ryggen...så gjorde först en sol för att vid nästa besök rita på tribalen så den omsluter solen lite grann..ahh kommer bli schnyggt!! :P




Nu ska jag lägga mig med datorn i sängen o se över min Farmville ;P

Puss o go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0