Minns tillbaka...

Den här dagen har nästan varit lika trist som den var för elva år sen...har suttit inne med två sjuka men ack så pigga o bråkiga barn...hade kunnat sälja dem billigt idag....varför jag kommer ihåg att dagen för elva år sen oxå var trist är för att jag då hade åkt in till Danderyds sjukhus för att försöka klämma ut Amanda ;P Hon behagades ju då inte vilja komma ut, som inget av mina barn haft bråttom med, o det blev bara en lång jävla plåga hela den biten..men det är glömt o förlåtet nu ;P haha kl 00:17 i natt blir fröken alltså 11 år och det ska vi fira med ytterligare en sjuk dag och med tårta o paket...tummen ner för det förstnämnda..

Har ont i hals o luftrör o känner mig inge vidare ikväll...hoppas det inte blir värre för i morgon är det boxning igen o jag ska va med! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja proppa i dig lite vitaminer nu och bädda ner dig så kommer vi och sjunger för snörpan i morgon så boxar vi lös på kvällen med våra spagetti armar överkokta ska tilläggas :P

2009-11-17 @ 21:40:58
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0