Mer sömn tack!!

Känns verkligen som att jag gått upp mitt i natten idag...fy va trött jag är...varför ska det behöva va så mörkt på mornarna för?? Gör ju inte saken bättre.... :(

Idag är det iaf onsdag äntligen....veckan vänder o börjar smyga mot helg...o helgen längtar vi till....ska ju till Globen på lördag...åker förmodligen redan på fredag hem till systeryster o Hotell Trygarn ;P Ska fira Amanda i helgen oxå som fyller år snart...har beställt en mobiltelefon till henne..exakt en sån modell hon önskar :)

Idag ska August vaccineras....hoppas verkligen inte han blir sjuk till helgen bara för det...vore väl så jäkla typiskt...

Nä nu ska jag göra lite gröt som August beställt...sen vankas det jobb..

Förresten..i morgon ska jag på boxning....så ni vet varför jag inte går normalt på fredag.. ;P haha Ska bli kuligt värre :) Men idag blir det städning...

Men ojsan vilket svamligt inlägg det här blev om absolut ingenting....

Gaaaaaaaaaah va jag är trött...ge mig lite enerig tack!!!

Hejhej så länge!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi tog sprutan igår, har så jävla ont i armen idag = ( .

Längtar till helgen då vi får ses igen!

2009-11-11 @ 06:49:41
Postat av: Therese

Japp boxning i morgon och jag ska kicka ner dig ;)

2009-11-11 @ 07:27:13
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0