Med vemod i hjärtat...

Måndagmorgon igen då...känns inge vidare att helgen är slut..skulle mer än gärna spola tillbaka i tiden o få denna helg än gång till...skulle dock göra massa förändringar...jag måste ärligt talat göra något åt mitt humör...hela jag åker berg o dalbana dag för dag...fick hjälp på hälsokosten, men att äta tabletter är inte min grej så efter nån vecka så slutade jag ta dem...kanske borde göra ett nytt försök..kan ju inte ha det så här..är ju inte bara för mig själv det är jobbigt..nä hela min omgivning blir ju inblandad...o göra dem illa är ju det sista jag vill...

Usch vill ha mer helg...vill ha mer Magnus här...vill ha mer glada barn...vill ha en mer glad Marie...

/Magnifika Marie *som är allt annat än magnifik denna morgon....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0