Idol-paus..

Har just pratat med Katrin o stämt av ang morgondagen..ska bli sååå kul att hon kommer o hälsar på...är alldeles för sällan som vi träffas...kommer bli mycket fika, mat, vin o fnitter denna helg... :D

Lämnade tillbaka sömnregistreringsapparaten idag...testet gick bra i natt...fick veta att jag både har sömnapné o restless legs...fast det första visste jag ju visserligen redan...så får se va kontentan av detta blir när läkaren har bedömt det hela...

Mitt finger lyste coolt rött i mörkret av klämman som skulle sitta på.. :P



Och så här snygg var man med grimma i ansiktet...tur man sov ensam den natten annars hade jag nog blivit dumpad... ;P haha



Var även till tandläkaren..igen..hade en sjuhelvetets tandvärk...slipade ner några tänder som förmodligen var för höga så jag bet snett..så nu hoppas vi på en förbättring..


Nu ska här lyssnas på Calle...hejhej!!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha, vad snygg du är!!

2009-11-21 @ 09:47:15
Postat av: Marie

Sv; Alltid ;P haha

2009-11-21 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0