Fredagen den 13:de

Uuusch idag har man lust att spika igen dörren från insidan o hålla sig nerbäddad heeelaaa dagen lång...jäkla otursdag!!

Men det går ju inte...nej istället blir det jobb fram till strx efter lunch o sen en tripp till Sthlm...ska ju till Globen i morgon o se Monsterbilarna...o så ska vi ha kalas för Amanda som fyller år på onsdag...måtte bara mobiltelefonen komma idag..skulle kommit igår sa butiken när vi beställde den men det gjorde den inte..så jäkla typiskt... :(

Jag hade allvarligt tänk med mig själv igår....haha ja det lät ju seriöst...men ärligt så var det en bra diskussion med mig själv  ;P men om jag kom fram till nåt vettigt?? näää inte mycket...har många delade meningar med mig själv för tillfället....tänk va mycket lättare det skulle va om nån annan tog besluten åt en....ja ja tiden får utvisa hur det blir med allt...men det är inte lätt ska gudarna veta...

Måste packa färdigt här nu..men ha en riktigt skön Fredag!!

Vinkevink


glitter-graphics.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0