Äntligen kom dagen man längtat efter...

Fick just veta att igår blev Amanda faster och August farbror....det betyder att deras pappa har blivit farfar....shit va glad jag är att jag inte kan titulera mig farmor eller mormor ännu...*pustar ut* hahaha

Grattis Daniel till bebben!!

Idag är det ju då äntligen fredag...tyvärr så har jag två hemskt tjuriga barn som älskar att reta gallfeber på varandra och även mig så här är det mer osams än sams för tillfället..man märker när det går veckor mellan gångerna då dem ska till sin pappa att vi går varandra på nerverna till slut...det ska bli riktigt skönt att vara barnfri i helgen...få vila upp huvudet lite...sen blir det härligt på söndag att få hem barnen igen så klart! :)

Ha en riktigt bra fredag!!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0