Speddvääjj

Jag har en ny idol..kan liksom inte låta bli...kanske jag är en liten speedwaytoka..men ändå liksom.. :)

Säger bara.. Emil Sayfutdinov...vilken pojk...ja pojk är vad han är...född 1989 o då är man en pojk :) kör lusen av alla gamla rävar..man kan inte bli annat än imponerad...vilken supertalang!! Tyvärr var han lite för het på gröten igår...men han kommer igen! och jag kommer att titta, var så säker! :)

(Har väl då aldrig anat att jag nån gång skulle få en ryss-j... som idol...men han är ett undantag för att han är så söt jag menar duktig.. ;) haha)









Kommentarer
Postat av: Frida

suck, speeedway liksom? :S

2009-06-14 @ 16:55:08
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Veronica

Håller med du.. Han var lite för het. Men säkert så kommer han igen. Kul att inte Dansken tog allt. Han är lite för het ibland med..

2009-06-14 @ 19:01:43
URL: http://veronicaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0