Nedräkning...

Nu är det liksom en arbetsdag mindre tills det är semester...jag riktigt längtar...känner att det behövs rätt rejält..förra året hade jag två veckor semester i juni o sen två veckor i augusti...och från mitten av juni till augusti hade jag lunginflammation..fast jag var inte frånvarande en enda dag från jobbet förutom semestern den sommaren..jag bet ihop..... så.. jaa..semestern är jävligt efterlängtad nu!!! :)

Dagen har som vanligt sprungit maraton idag...jag tycker jag inte mer än hinner slå på datorn på morgonen förrän det är dags att slå av den igen...kanske därför jag inte känner mig hungrig när det väl nalkas lunch...känns som jag precis ätit frulle.... :)

Ikväll blev det årets första bad ute i det fria...och jag fick nästan hacka hål i isen...sviiinkallt var det!!! Men nu är det gjort...och fler gånger behövs ju inte...hahaha

Jag o barnen har suttit o diskuterat här ikväll....igår bestämdes det att dem ska vara hos sin far 2 veckor i streck om några veckor.....idag så brast det för dem båda som sa att ingen av dem vill åka dit...så nu strax ska vi släppa bomben för fadern.....fast .....han bli nog inte förvånad...

Nu måste jag duscha och sen sova


Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0