Luften gick ur...

Vet inte hur August lyckades övertala mig att cykla till jobbet idag...det har liksom spöregnat hela dagen...och jag visste dessutom redan innan jag åkte hemifrån att det skulle göra det...men det är väl så typiskt mig...åker jämt bil..vart jag än ska nånstans..362 dagar om året...men tar fram cykeln när första snön faller (och jag otippat vurpar..) eller som idag när det är plaskblött ute av regn..skinnjacka, korta jeans, pumps o handväskan hängandes på styret...vaddå kläder efter väder??? jaja..till jobbet kom jag iaf...dyngsur o stelfrusen...hem var ungefär lika kul...allra helst när jag kom på att jag hade en film i väskan som skulle lämnas tillbaka på stan..den var inte ens bra så man kan ju knappast säga att det var värt det...vaart faaaan tog sommaren vägen???? Ge mig sol o värme pleeaaasee!!!!

Hade mitt första mas (nej ingen speedwayare..) idag...har varit lite smått nervös över det...att ge ris är aldrig lika kul som att ge ros..var dock nervösast för mitt eget som jag skulle haft igår men som i sista sekund blev uppskjutet till nästa vecka men hann ändå få ett riktigt bra samtal och peppning som gjorde mig typ en dec längre i strumplästen så i morse kändes det jättebra både när jag klev in  och ur rummet..bara 6 st kvar nu...

Så nu sitter man här..som en soffpotatis...orkar fan inte göra ett skit....har gett ungarna mat men orkar inte äta själv...som alltför ofta...ser fram emot helgen...ska inte göra nånting utan bara soooftaaa...ska förmodligen vara barnvakt lörd-söndag...kommer bli kul!! Ska överbevisa hennes mor att hon faktiskt KAN sova länge på mornarna ;) haha

Nä nu får jag strax besök o måste dammsuga innan..har ändå inget särskilt att skriva..bara jobb sova jobb sova den här veckan..hoppas det händer nåt skoj snart!! :)

Puss o hej











Kommentarer
Postat av: Frida

hmmm, lyckas du få Isa sova längre än till halv sju är du min nya Idol! ;)

2009-06-04 @ 18:48:30
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Marie

Du kan redan nu börja vänja dig vid att jag är din idol!! ;P

2009-06-04 @ 20:23:02
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0