I väntan på nåt gott...

Nu har Isabelle kommit..hon ska som sagt vara hos oss till i morgon...lite mys med småbarn på besök...rätt behagligt att ha småbarn till låns så här...skulle inte vilja ha några egna småttingar..räcker med dem jag har...dem börjar bli stora så dem klarar sig mer o mer själva...lite därför jag inte tycker det är intressant att träffa karlar som är utan barn..för att jag vill inte börja om på nytt med sånt..nä egna barn ska dem ha! :) eller nu fan tar jag snart vad som helst :P bara skoja... ;)höhö

Vi har bakat rulltårta och muffins..men när muffinsen "skulle" vara klara och timern ringde så var det fortfarande smet i formarna...det visade sig att nån hade stängt av ugnen så värmen var inte som den skulle...så nu har dem stått i ugnen i en halvtimme typ..får se hur dem jävlarna smakar sen....

Jag tänkte bjussa på några foton ur mitt vardagliga liv...

Här är min minsting, August snart 9år, o jag förra sommaren på tåget på väg hem från Sthlm



Jag o min äldsta, Amanda snart 11 år.



Jag tycker om att äta...mmmm




Jag gillar även det mesta som låter högt och körs väldigt  foort



Kan meddela att muffinsen var asagoda! :P

Nu lunch!












 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0