Helt oootrooliigt!!!

Solen visar sig idag...jag har hela tiden sagt  "på tisdag kommer solen!!" men ingen som trott mig...senast igår fick jag mothugg men HA jag hade rätt!! hoppas bara att den håller sig framme hela dagen..man kan ju inte bli annat än glad! :) Alla låga känslor som infann sig igår är som bortblåsta...det ÄR verkligen ett nytt kapitel!!

MIdsommar är bestämt nu äntligen...tror gårdagens händelser fick mig att slutligen bestämma....det blir en barn-midsommar..ska se om jag kan komma ner till Sthlm o bror min i helgen..han har äntligen fixat en dator till mig!! tjooohoo!! Alltid kul med nytt!! :P Fast  det betyder även att jag måste ta ett race i mitt förråd o tömma det helt o hållet för att få ut mina trädgårdsmöbler som jag lovade honom sist han återigen hjälpte mig med min bil...bra byte tycker jag...va ska jag med trädgårdsmöbler till när jag är sittandes i en lägenhet liksom?? haha

Nähepp nu ska jag se om jag hittar några kläder att ha eller om jag måste gå naken till jobbet idag... ;P


Ha en toppentisdag!!
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Frida

idag är första dagen på det nya!

amen!

2009-06-16 @ 07:28:38
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Lina

tjohoo, finally! :p nu kanske man kan få lite färg på benen!

2009-06-16 @ 07:30:45
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Uuuuunderbart! Tur att du hade rätt! Vill vara hemma idag!



Det visste jag inte, att din äldsta var lika gammal som min yngsta. Jag tycker visserligen att min yngsta är mycket mindre än vad Caroline var när hon var i samma ålder.. kan det vara för att det är sin sista..? :)

2009-06-16 @ 08:19:18
URL: http://veronicaeklund.blogg.se/
Postat av: Lina

Du!!!Nä nu blir jag arg!

Naken till jobbet får du faaaan vänta mig tills jag kommer tillbaka till jobbet!!



låtsasknäpperbilder med låtsaskamera



2009-06-16 @ 10:38:20
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0