EU-val...

Är det ju i morgon....blir säkert rekordlågt röstande tror jag...välja mellan pest eller kolera liksom..jag har altid tyckt att "röstar man inte o tycker till när man väl har chansen så kan man fan inte klaga sen heller" men nu vete fan...i ren protest tror jag att jag skiter i det....som säkerligen så många andra...jag har alltid stått åt det ena hållet..och gör det väl egentligen fortfarande..men nästa år då det är det stora valet så har jag sedan en tid tillbaka redan bestämt vilket parti jag ska rösta på..o det blir inte det som förr varit självklart för mig...kanske jag tar det partiet i morgon oxå..OM jag nu röstar....

Idag är det lördag..Nationaldagen..Gustav Vasa-dagen...jag som häromdagen drömde att jag var på hans begravning ..skruvat...haha...



Hoppas ni får en finfin dag! Med något roligt firande kanske!? :)



Kommentarer
Postat av: Lina

jag skiter också i röstningen. vet ingen som kommer rösta ärligt talat :p lite skrämmande kanske, men vafan..

2009-06-06 @ 12:03:18
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag röstade!! Det måste man! Annars ger man plats för sånna idioter som sverigedemokraterna!

2009-06-08 @ 09:01:04
URL: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0