En rätt hyffsat bra dag...

Nyss hemkommen från grannen...jag drack min första kopp kaffe för i år...fy fan va illamående jag sitter o är just nu...min mage pallar inte kaffe längre...jag är sååå sugen på att skaffa en större lägenhet så på måndag blir det till att ringa några samtal o se va jag kan fiska fram!! :) Fasar dock för själva flyttningen.. varje gång jag flyttat så har jag sagt "ALDRIG MER!!" o jag kan lova att jag sa det fler än 1 gång sist...jag har nämligen flyttat o burit in allt jag har i min lägenhet alldeles själv...så när på soffan...men jag var med o bar den iaf....nästa gång blir det fan flyttfirma...mm eller hur..

Shit va glad man kan bli av shopping...var på stan på lunchen o skulle på apoteket....var 15 nummer före mig i kön så gick in på Kicks under tiden som jag väntade o gjorde av med några hundralappar på brun utan sol-gejjer o annat skräp...man lär ju hjälpa naturen på traven när solen lyser med sin frånvaro...sen efter apoteket skulle jag ta "en sväng" in på H & M o vips så kom man ut med två klänningar, en jacka, trosa o top....dock var ju allt inte bara till mig så klart  :) Jag blev så ivrig av allt shoppande så jag glömde bort att köpa lunch så fick suga på en banan när jag kom tillbaka till jobbet...

Nu ska jag lägga mig i soffan o slå på en film jag lånat...romantiskt skit...kan behöva lite löööv i mitt liv...fast det fick jag lite smakprov på idag på jobbet när mobilen oväntat ringde.....mer sånt åt folket!! ;P

Ha en underbart skön kväll...och ni har väl inte glömt blommorna som ska stoppas under huvudkudden? :)




Kommentarer
Postat av: Frida

daaarling, jag hjälper dig att flytta! Såklart!

2009-06-18 @ 22:40:18
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0