Driv is, storm o hagel

Det är satans svårt att tro att om en vecka är det skolavslutning och sommarlovet för barnen börjar...skitkallt ute ju!! Visar ett foto från förra årets skolavslutning...och det var fan inga 4 plusgrader ute den dagen...bara hoppas att årets blir lika varm o skön!! En jourhavande kompis åker till solen o värmen i morgon...skönt för honom...men trist för mig..hade gärna följt med.. ;)




Här är det fullt ös...blir en riktigt barnhelg...i natt ska en kompis till Amanda sova här..dem har lagt beslag på min säng så jag får hålla tillgodo med Amandas....o i morgon natt så ska vi vara barnvakt...medans morsan hennes svirar runt ute på bondvishan..träpjuck det är hennes melodi det ;) ...efter helgen behöver jag nog semester ;P haha

Åhhh det påminde mig om att det är 5 veckor kvar tills min semester....jättelångt kvar ju... :(

Är grymt godissugen...men har inte gjort nåt annat idag än ätit sånt...huuuuu.. och jag som ska på uppföljningsbesök till tant doktorn på måndag...suck nu fick jag dåligt samvete oxå...men vaaadååå...jag har ju fan varit skitduktig...så liiite godis fååår jag äta tycker jag..bara hon inte tar något trist beslut..vill ju verkligen fortsätta...har ju lika mycket till som ska väck...jaja det visar sig...

Fyyy faaan..det här har typ tagit mig flera timmar att skriva för August tycker det är svinkul att retas med brudarna o smyga in till dem...så jag vet inte hur många gånger jag fått resa mig o jaga honom...tur tråk-talang börjar på tv snart så han får nåt att göra....

Nu blir det söffa!! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0