Det är nu man undrar...

Hur alla hurtbullar orkar byta om efter jobbet för att ta en joggingtur eller gå på nåt gympass eller så....jag orkar inte ens ta av mig skorna....shit va seg jag känner mig...ska försöka ta mig in i duschen o sen bara slänga mig i soffan....har inte varit helt kry på några veckor o idag känner jag mig lite sämre igen...fan vill ju va frisk...halsen som bråkar med mig..på fredag är det exakt ett år sen jag började känna mig krasslig för att lite senare utveckla lunginflammation..blev helt återställt i augusti...jo men tjena att jag orkar med nåt sånt även denna sommar...skulle inte tro det....åt pencillin konstant o kunde varken bada eller sola...gick dock runt Marstrand i 30 graders värme en dag..samma dag jag började pencillinkur nr 2...vila vad är det?? Trodde allvarligt att jag höll på att gå åt den dan...jaja..man har väl aldrig skytit om att man är smartast på jorden.. ;P


Kommentarer
Postat av: Lina

.. kanske överdrev lite ;) det var nog sex mejl kanske :p

2009-06-10 @ 20:19:08
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

knasboll ;)

nä, me vi snackade faktiskt om folk som inte spolar efter sej. gick in på toan o det var bajsränder överallt.. blev skogstokig! man kan väl ta reda på efter sej?

2009-06-10 @ 20:31:59
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0