090619

Kom just på att jag missat mina föräldrars bröllopsdag...faaaaaaaan jag är totalt kass på att hålla reda på datum...deras 43:e bröllopsdag..hur många par är det som håller ihop så länge nu för tiden liksom?? Jag kommer aldrig få uppleva såna bröllopsdagar...däremot så har jag firat 6 år som längst hittills.....den sista bröllopsdagen var dock som separerad (dock ej skild ännu) o jag fick ett mess om att jag var saknad...min syster o hennes karl har varit gifta i typ..öh låt mig tänka...kan det varit -91 eller möjligtvis -92 dem gifte sig...fatta hur lång tid det är då!! Jag är inte bitter..... ;P haha nej det är jag faktiskt inte...mår braaaaaaaaa som jag har det idag..men så klart man saknar nån att få lite närhet av emellanåt när andan faller på ;)

ETT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT KÄRA MOR O FAR!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0