Trött? Förvirrad? Gammal? ;)

Klär på mig, glömmer bh...börjar om från början...först bh sen linne sen topp....linnet bak o fram upptäcker jag..börjar om nästan från början igen...fast byter kläder helt och hållet...
Drar pudersvampen över ansiktet och upptäcker att jag doppat den i rouget i stället för pudret...tvätta av....parfymdusch rakt i ögat...tvätta ett rinnande öga....marmeladdräll på klänningen...tvätta....

Så startade min fantastiska tisdag...i loppet av en timme...måtte den bli bättre...


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååå härligt att höra att det finns fler. Låter som min start på denna tisdag. Tog röd läppenna som kajal i morse :/ Tappade två mackor på golvet, självklart med smöret nedåt. Lägger bröstet i en tallrik med fil när jag ska sträcka mig över bordet. När jag ska hälla i fil i en tallrik så lyckas jag ju slå till en annan tallrik som flyger iväg och det är fil överallt. Gick ut med Gibson och vad är det första man gör då? Jo kliver i hundskit :( Mina ögon börjar bli tårfyllda. När jag ska gå till jobbet i morse så lagomtbtills jag kliver ut utanför dörren så kommer regnet. Visst är det härligt.

2009-07-28 @ 19:56:13
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0